من با قذافی رابطه نداشتم!!!!- به جون خودم!
 
aminDL
دانلودستان امین
درباره وبلاگ


به وبلاگ اصلی امین منوچهری خوش اومدید. امیدوارم لحظات خوبی رو در این وب بگذرونید. منتظر نظرات گرم شما هستم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : امین منوچهری
 - پرستار اوکراینی قذافی که یکی از نزدیک‌ترین افراد به وی به شمار می آید، شایعات مربوط به روابط عاشقانه با رهبر لیبی را تکذیب و از وی به عنوان یک "روانشناس بزرگ" نام برد.

Persianv.com At site 

Persianv.com At site

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اوکسانا بالینسکایا‌، پرستار معمر قذافی‌، رهبر لیبی در مصاحبه‌ای با مجله نیوزویک تاکید کرد که رابطه‌اش با قذافی تنها در حد پرستاری و مراقبت از وی بوده است.

وی که قذافی را "پاپکی" می‌خواند ( در زبان روسی به معنای پدر کوچک) از سخاوت رهبر لیبی یاد کرد که خودروی شخصی، راننده و آپارتمان خود را در اختیار وی قرار می‌داده و هدایای فراوانی به پرستاران خود اعطا ‌می‌کرده است.

طبق گزارش رادیو آزاد اروپا، اوکسانا اذعان داشت: شخصیت قذافی تا حدودی به استالین شباهت داشت اما در حدود نیمی از جمعیت کشور از حکومت دیکتاتوری وی به ستوه آمده بودند.

این پرستار که در سن 21 سالگی استخدام شد، مدعی است قذافی همواره توجه بسیاری به زندگی شخصی وی داشته است و مقام‌های اطلاعاتی معمولا در آپارتمان وی در طرابلس وسایل استراق سمع کار گذاشته بودند.

وی گفت: من متوجه شدم وی تمام تصمیم‌های خود را در خصوص افراد مختلف در اولین برخورد با آنها اتخاذ می‌کند. قذافی یک روانشناس عالی است.

اوکسانا در مصاحبه‌اش با نیوزویک گفت که وظیفه‌اش صرفا نظارت بر تمرینات ورزشی و حفظ زیبایی اندام قذافی بوده است.

این پرستار تصریح کرد،‌ زمانی که موشک‌های نیروهای سازمان ملل به سمت طرابلس شلیک شدند، قذافی به وی و چهار تن از پرستاران دیگر اجازه داد به اوکراین بازگردند.

وی در پاسخ به شایعات مربوط به روابط عاشقانه با قذافی گفت: هیچ یک از ما پرستاران هرگز عاشق وی نبودیم و تنها تماس فیزیکی ما با وی زمانی بود که می‌خواستیم فشار خون وی را اندازه گیری کنیم.

وی افزود:‌ حقیقت این است که قذافی نسبت به دوستش سیلویو برلوسکنی،‌ نخست‌وزیر ایتالیا در ارتباط با زنان فردی محتاط‌تر و محافظه‌کارتر است. وی فقط دوست داشت افراد و چیزهای زیبا اطرافش باشند.

اوکسانا همچنین در خصوص علاقه قذافی به موسیقی عربی گفت: وی عادت داشت با یک ضبط صوت قدیمی به موسیقی‌های عربی گوش دهد. قذافی به لباس نیز علاقه‌ی بسیاری داشت و طبق عادت هر روز چندین بار لباس‌هایش را عوض می‌کرد.

این پرستار که در سفرهای دیکتاتور لیبیایی به آمریکا، پرتغال، ایتالیا و ونزوئلا وی را همراهی کرده، همچنین خاطرنشان کرد: قذافی در این سفرها به پرستاران خود برای خرید، پول پرداخت می‌کرد و هر سال به کارکنان خود ساعت‌های طلایی به عنوان هدیه اعطا می‌داد.

با این حال به گفته اوکسانا حقوق پزشکان قذافی یک‌ سوم ‌حقوق پرستاران بوده است. اوکسانا معتقد است، چنانچه رهبر لیبی اختیارات خود را به پسرش واگذار می‌کرد، انقلابی در این کشور به وقوع نمی‌پیوست و اوضاع در شرایط آرام‌تری به سر می‌برد. وی به این موضوع اشاره کرد که قذافی در سفرهای خود به آفریقا از پنجره‌ی لیموزین خود به طرف روستائیان فقیر پول پرتاب می‌کرد. وی در خصوص اوضاع جسمانی قذافی نیز تصریح کرد: شایعات مربوط به بیماری قذافی صحتی ندارد. وی با اوضاع جسمانی سالمی که دارد با بسیاری از افراد ملاقات داشته است و همواره از خود مراقبت می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 5637
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

سلام به همه ی دوستان. در حال حاضر تمامی امکانات وبلاگ برای مهمانان فعال می باشد ولی به زودی بعضی از امکانات نظیر دانلود فایلهای پرطرفدار و قالبهایی که توسط اینجانب طراحی می شوند فقط برای اعضا می باشد. لطفا در وبلاگ عضو شده تا در آینده شرمنده ی شما نشویم. با تشکر